جلسه هم اندیشی سرپرست کانون همدان با اعضا فعال کارگاه انیمیشن

جلسه هم اندیشی اعضا فعال کارگاه انیمیشن در دفتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور سرپرست کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آخرین شنبه سال ۱۴۰۱ سی امین جلسه از جلسات سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اعضای فعال پسر کارگاه انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان جلسه هم اندیشی  در دفتر استان برگزارشد.

در این جلسه ابراهیمی هژیر سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ضمن خوش آمدگویی به اعضای نوجوان و جوان حاضر در جلسه از تلاش های آنان و همچنین سمیه رسولی مربی راهنمای کارگاه انیمیشن تشکر کرد سپس از مربی و اعضای کارگاه انیمیشن درخواست کرد نکته و نظرات خود و همچنین انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص کارگاه انیمیشن کانون را بیان کنند.

جلسه هم اندیشی سرپرست کانون همدان با اعضا فعال کارگاه انیمیشن

رسولی مربی انیمیشن از سرپرست کانون برای تدارک جلسه هم اندیشی و نشستن به پای صحبت های اعضای کارگاه انیمیشن تشکر کرد و در ادامه گزارش های مختصری و تدوین شده نحوه فعالیت و خروجی های کارگاه انیمیشن در سال های گذشته و در سال ۱۴۰۱ را ارائه کرد .

سپس دیگر اعضا حاضر در جلسه ضمن ابراز خرسندی از دعوت و تشکیل جلسه و از اینکه از کودکی تا جوانی عضو کانون پرورش فکری بوده اند و امروز می توانند نکات و پیشنهادات خود را بیان کنند تشکر کردند .  و در ادامه به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند. همچنین اعضا در این جلسه از ارتفاع تجهیزات و به روز رسانی برنامه های تدوین و انیمیشن و رایانه کارگاه انیمیشن مواردی را با سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عنوان کردند.

جلسه هم اندیشی سرپرست کانون همدان با اعضا فعال کارگاه انیمیشن

ابراهیمی هژیر سرپرست کانون نیز در پاسخ به سوالات و پیشنهادها و درخواست های اعضا بیان کردند، نوجوانان و جوانان سرمایه های اصلی کانون هستند و می توان با هم فکری و هم افزایی و با ایده پردازی در ساخت و تولیدانیمیشن، موشن گرافیک، به محتوای تاثیر گذار برای کودکان و نوجوانان دست یافت.

سپس به سوال ها و نکات اعضا پاسخ دادند و از حمایت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در خصوص کارگاه های ویژه و تولیدات آنان در سال جدید و با برنامه ریزی و نظرات کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تلاش خواهند کرد در رفع ایرادات و همچنین تجهیز کارگاه انیمیشن و پویا نمایی اقدام نمایند تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان محلی برای پرورش استعدادها و حمایت از کودکان، و نوجوانان در استان همدان باشد.

در پایان جلسه هم اندیشی ابراهیمی هژیر با اهدا سبزه های بهار نارنج به اعضا و مربی کارگاه انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پیشاپیش سال جدید را تبریک گفت و برای تمام کودکان و نوجوانان سالی پر از موفقیت آرزو کرد.

جلسه هم اندیشی سرپرست کانون همدان با اعضا فعال کارگاه انیمیشن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =