تجدید چاپ مجموعه کتاب‌های کلر ژوبرت هم‌زمان با نمایشگاه کتاب

مجموعه کتاب‌های کلر ژوبرت هم‌زمان با سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای چندمین بار تجدید چاپ شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آثار که نویسندگی و تصویرگری آنها را کلر ژوبرت برعهده داشته با استقبال خوب کودک و نوجوانان همراه شد و برخی از آن‌ها در روزهای نخست نمایشگاه در شمار آثار پرفروش کانون در این رویداد فرهنگی قرار گرفت.

ژوبرت نویسنده‌ای فرانسوی ساکن ایران است که اغلب آثارش را در ایران به زبان فارسی و برای کودکان منتشر می‌کند و تصویرگری کتاب‌هایش را خود برعهده دارد.

برهمین اساس مجموعه‌ی پنج جلدی «داستان‌های پپوچی» به چاپ دوم رسید.

«آش بلوط»، «غصه‌ی پپوچی»، «یک عالم مداد رنگی»، «آینه» و «درخت شکلات» عنوان‌ کتاب‌های این مجموعه است. کلر ژوبرت برای هر یک از این کتاب‌های تصویری، یک شخصیت خاص طراحی کرده که این شخصیت در تمام داستان‌های آن حضور دارد.

این کتاب به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه نیز ارایه و کتاب الکترونیک آن از سوی کانون منتشر شده است.

همچنین کتاب‌های «دعای موش کوچولو» به چاپ هشتم، «خداحافظ راکون پیر» به چاپ نهم و «کلوچه‌های خدا» به چاپ پنجم رسید. این سه کتاب به زبان ترکی استانبولی نیز منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۱۰ درصد تخفیف برای عموم و ۱۵ درصد برای فرهنگیان عرضه می‌کند.

درعین حال کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir  نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =