برنامه اصلی کانون، رشد و پرورش کودکان و نوجوانان بر پایه کتاب و کتاب‌خوانی است

مدیرعامل کانون پرورش فکری در دیدار با امام‌جمعه شهرستان بناب، برنامه اصلی کانون برای رشد و پرورش صحیح کودکان و نوجوانان را کتاب و کتاب‌خوانی عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در سفر خود به استان آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ‌جواد باقری‌بنابی، امام‌جمعه شهرستان بناب، دیدار و گفت‌وگو کرد.  

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی و انتظارهای ایشان برای رشد و پرورش صحیح کودکان و نوجوانان و کاشتن بذر ایمان در دل آنان، از تلاش کانون برای تحقق این امر مهم  خبر داد.

او تصریح کرد: همه فعالیت‌های کانون برای تأثیرگذاری بهتر و بیشتر مبتنی بر کتاب و کتاب‌خوانی است و کانون در این زمینه برنامه‌های متعددی را برگزار کرده و برنامه‌های مهمی را نیز پیش‌رو دارد.

برنامه اصلی کانون، رشد و پرورش کودکان و نوجوانان بر پایه کتاب و کتاب‌خوانی است

علامتی اعتماد خانواده‌ها به کانون را از سرمایه‌های اصلی کانون دانست و تصریح کرد: با شیوه‌های خلاق و نوآورانه در قالب‌های  فرهنگیُ هنری و ادبی در خدمت کودکان و نوجوانان هستیم.

مدیرعامل کانون با اشاره به اجرای طرح مهد آدینه در نمازجمعه تهران و برخی شهرها، بر آمادگی کانون در اجرای این طرح در بناب تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری‌بنابی امام‌جمعه بناب نیز با بیان این که دشمن‌ روی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کرده، اهمیت کانون را در خنثی‌سازی نقشه دشمنان بسیار مهم عنوان کرد.

برنامه اصلی کانون، رشد و پرورش کودکان و نوجوانان بر پایهٔ کتاب و کتاب‌خوانی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =