تبیین برنامه‌های مراکز الگوی تربیتی در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه سهند

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی سهند برنامه‌های مراکز الگوی تربیتی کانون را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیر کل کانون استان در این برنامه تلویزیونی با اشاره به اهداف و ضرورت تشکیل مراکز الگوی تربیتی و بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای جهادی و علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و تقویت مرجعیت کانون در حوزه نظارت بر برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف این طرح برشمرد.
وی در عین حال تاکید کرد ارتقای رویکرد تربیتی در فعالیت‌های کانون از دیگر اهداف این طرح است.
بینش جذب و پایدارسازی نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و شناسایی استعدادهای خلاق و توانمند در این عرصه را از نتایج مورد انتظار در اجرای طرح مراکز الگوی تربیتی برشمرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این گفتگوی زنده تلویزیونی با اشاره به طرح‌های ویژه تابستان، اجرای کارگاه‌های حال خوش زندگی، برگزاری انجمن‌های تخصصی هنری و ادبی و آغاز فرایند بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که به صورت گسترده در مراکز کانون در حال برگزاری است.
وی با اشاره به استقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان از برنامه‌های تابستانی مراکز کانون از اعتماد خانواده‌ها در این زمینه تشکر و آن را سرمایه بزرگ برای کانون دانست.

تبیین برنامه‌های مراکز الگوی تربیتی در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه سهند

تبیین برنامه‌های مراکز الگوی تربیتی در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه سهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =