بازدید معاون سیاسی و اجتماعی استانداری از برنامه‌های اوقات فراغت کانون

معاون سیاسی و اجتماعی به همراه مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مسئولین دبیرخانه ستاد اوقات فراغت آذربایجان شرقی از برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی مجتمع کانون تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، دکتر تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در این بازدید در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه اوقات فراغت کانون قرار گرفت و با تعدادی از کودکان و نوجوانان حاضر در کارگاه‌های تابستانی گفتگو کرد وی با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت آنان تاکید کرد.
در این بازدید که دکتر اسداللهی مدیر کل امور اجتماعی استانداری، تقی‌زاده معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان و دهقان دبیر اجرایی ستاد اوقات فراغت استان نیز حضور داشتند، علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گزارشی از ویژه برنامه‌های تابستانی مراکز فرهنگی هنری کانون ارائه کرد.
بینش با اشاره به برپایی نزدیک به ۸۵۰ کارگاه تخصصی فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان از ابتدای سال جاری تا نیمه مرداد ماه تصریح کرد: اجرای طرح مراکز الگوی تربیتی، برپایی کارگاه‌های حال خوش زندگی، اجرای ویژه برنامه‌های ماه محرم، دهه امامت و ولایت، اجرای طرح توسعه کتاب و کتابخوانی و توجه به پیوست رسانه‌ای در تمامی فعالیت‌ها را از جمله برنامه‌های تابستان ۱۴۰۲ عنوان و در عین حال تصریح کرد: دو موضوع خانواده و نوجوانان به عنوان محور برنامه‌های اوقات فراغت امسال قرار گرفته‌اند.
در این بازدید فاطمه زارع مربی محصول مجتمع کانون تبریز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز فرهنگی هنری ارائه کرد.
گفتنی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ارزیابی ستاد اوقات فراغت استان در سال ۱۴۰۱ رتبه اول تابستان در بخش مخاطبان عام را به جهت فعالیت‌های گسترده فرهنگی هنری کسب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =