کد خبر: 331699
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
طرح گذر کودک در صحن شورای شهر بندرعباس

با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری هرمزگان در جلسه شورای شهر بندرعباس طرح گذر کودک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،این طرح که به عنوان طرح پیشنهادی کانون هرمزگان در ایجاد خیابان و گذرگاهی برای کودکان و نوجوانان بود به شورای شهر بندرعباس ارائه شد.
جلسه ای در تاریخ ۱۸ مهرماه با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس پروین پشتکوهی مدیرکل و نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون در سالن شهرداری بندرعباس برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رییس شورای شهر بندرعباس ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژیم صهیونسیتی در مقابل کودکان فلسطینی هفته ملی کودک را تبریک گفت و از اقدامات کانون پرورش فکری رشد و پرورش کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگی تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه در خصوص اقدامات و طرح های شهرداری در حوزه کودکان و نوجوانان در شهر بندرعباس گفتگو شد.
در این جلسه با توجه به نیاز و خواسته های کودکان و نوجوانان در شهر بندرعباس به لزوم طرح پیشنهادی کانون پرورش فکری در راه اندازی طرح گذر کودک تاکید شد.
پشتکوهی ضمن تشکر از همکاری شورای شهر بندرعباس هفته ملی کودک را با بیان شعار هفته ملی به نام «کودکی بهتر، زندگی» بهتر تبریک گفت.
وی در ادامه طرح گذر کودک را به عنوان طرحی برای بهتر شدن فضای شهری و نیاز کودکان و نوجوانان عنوان کرد و این طرح را تشریح کرد.
در این جلسه رییس شورای شهر بندرعباس نظارت و همکاری شهرداری منطقه سه و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری در بازدید و اجرای طرح گذر کودک را تاکید کرد.
در پایان مقرر شد پس از بازدید شهرداری منطقه سه از محل اجرا و ارائه طرح در جلسه ای مشترک با کانون پرورش فکری، طرح نهایی و اجرایی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =