۳هزار دانش‌آموز یزدی پای قصه‌های جشنواره قصه‌گویی کانون نشستند

قریب به ۳هزار دانش‌آموز مدارس یزد با حمایت مدیرکل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجراهای برترین قصه‌گویان ایران در بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی یزد بهره‌مند شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ در نخستین روز از بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شهر جهانی یزد ۳هزار دانش‌آموز پای قصه‌های قصه‌گویان نشستند و پیشایش به استقبال قصه‌های یلدایی رفتند.

در اولین ساعت برگزاری جشنواره، قریب به ۷۰۰ دانش‌آموز مدارس سماء در مسیر منتهی به محل برگزاری جشنواره و سالن هلال‌احمر یزد مراسم شادپیمایی داشتند.

در ادامه اجرای این جشنواره به ترتیب تعداد دیگری از دانش‌آموزان از مدارس دخترانه و پسرانه به سالن هلال‌احمر محل اجرای آیین گشایش بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آمدند.

پس از پایان مراسم افتتاحیه قریب به هزار نفر از دانش‌آموزان از مدارس یاوری، مفتح، شهید شفیعی و رسولیان در سالن حاضر شدند و قصه‌های دلنشین قصه‌گویان را در نوبت‌های مختلف، تماشا کردند.

در نوبت عصر هم دانش‌آموزان پس از بازگشت از مدرسه به همراه خانواده‌های خود از مدارس شاهد آیینه‌ساز، مدرسه قرآنی بهادری، مدرسه عصر پیشرو و مدرسه سیدالشهدا(ع) قصه‌های بخش ملی و بین‌المللی را تماشا کردند و لحظه‌های ناب و به یادماندنی را در دفتر خاطره‌های خود ثبت کردند.

اعزام دانش‌آموزان به سالن و حضور در جشنواره قصه‌گویی برای دانش‌آموزان و خانوادهای آنان به صورت رایگان انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =