سفر پر شور و هیجان بچه زرنگ به جزایر هرمز، ابوموسی و قشم

انیمیشن بچه زرنگ در آستانه آغاز دهه فجر به صورت سینما سیار در جزایر هرمز، ابوموسی و قشم اکران خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری از پنج مهر در سالن‌های سینمای سراسر کشور در حال اکران است و طی مدت اکران، توانست رکورد پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را بزند.

انیمیشن بچه زرنگ در آستانه دهه مبارک فجر از ۸ بهمن ماه به صورت سیار در جزایر هرمز، ابوموسی و روستاهای قشم اکران خواهد شد. این انیمیشن سینمایی در سینماهای بندرعباس، قشم، کیش و بندرلنگه با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان همراه با خانواده در حال اکران است.

پخش نمایش «بچه زرنگ» به صورت سینما سیار از ابتدای دی ماه سال جاری در شهرستان های جاسک و میناب و روستاهای شرق استان آغاز شد. «بچه‌زرنگ» محصول تیمی ۲۵۰ نفره از هنرمندان در گروه هنر پویا است که در تیم کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی و در تیم نویسندگان علی رمضان حضور داشته اند.

همچنین هومن حاجی عبداللهی صداپیشه شخصیت «ببری» کاراکتر مکمل فیلم را بر عهده دارد و سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ فیلم است. جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند. «بچه زرنگ» محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =