کانون تخصصی ترین ارگان در حوزه کودک و نوجوان است

جلسه کمیته فرهنگی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان و به ریاست فرماندار شهرستان ابوموسی در دفتر فرمانداری آن شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری استان هرمزگان با حضور در کمیته فرهنگی در فرمانداری بوموسی ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر کرمان ، با بیان کوتاهترین قصه بلند ایران -دختر دو ساله کاپشن صورتی و گوشواره قلبی- به ضرورت تبین ارزش های مقدس  ایثار و شهادت برای کودکان ونوجوانان، به جایگاه ویژه کانون پرورش فکری و رسالت آن در پرورش آینده سازان پرداخت.
در ادامه پشتکوهی ضمن اشاره به تاکید موکد مقام معظم رهبری مدظله العالی به اهمیت تربیت، کار با کودکان و نوجوانان، جایگاه درست کانون، مسیر بخشی پرورش کودکان ونوجوانان به تعلیم و تربیت اسلامی و فعالیت های کانون سخنانی را مطرح کرد.
وی ضمن اشاره به اینکه کانون، تخصصی ترین ارگان در حوزه کودک و نوجوان است افزود:  چاپ کتاب ، ساخت فیلم و انیمیشن ، طراحی، ساخت و صدور مجوز واردات اسباب بازی و ارائه خدمات در مراکز فرهنگی هنری ، مراکز سیار روستایی و کتابخانه های پستی را شکل های مختلف خدمات رسانی در کانون  مطرح نمودند .
پشتکوهی از اکران سیار پویانمایی سینمایی بچه زرنگ در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این پویانمایی که الگویی مناسب برای شناخت و تقویت هویت های ایرانی و اسلامی خواهد بود، بهمن ماه سال جاری در بوموسی اکران خواهد شد.
وی از رویداد بازی های رایانه ای و حضور تماشاخانه سیار در این شهرستان خبر داد و افزود: این رویدادها همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در بوموسی برگزار می گردد.
مدیرکل کانون اعلام نمود: در صورت رفع مشکل تردد به این جزیره، کانون زبان ایران در فصل بهار با حضور مدرس فعال خواهد شد.
پشتکوهی همچنین خواستار حمایت فرماندار در تخصیص اعتبارات عمرانی، مساعدت در برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی و کمک به جذب نیرو شد .
در پایان جلسه احتشام فرماندار شهرستان بوموسی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل کانون پرورش فکری و مربیان مرکز کانون گفت: یک درخت تنومند را نمی شود دوباره پرورش داد این کودکان و نوجوانان ما هستند که با هر نوا و آهنگی که ما بنوازیم پرورش می یابند، دشمن در این حوزه با جدیت در حال کار کردن است، در بحث فرهنگی ما کم هزینه کردیم. فعالیت های تربیتی کانون اولویت ما خواهد بود و ما برای کودکان سرزمینمان از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.
وی همچنین حمایت همه جانبه خود و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان در ارتقا و افزایش تنوع خدمات کانون اعلام نمود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =