تبیین رویکردها و سیاست‌های کانون کرمانشاه در سال آینده

تبیین رویکردها و سیاست‌های کانون کرمانشاه در سال آینده، در سی‌و هفتمین نشست شورای فرهنگی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، تبیین رویکردها و سیاست‌های کانون کرمانشاه در سال آینده، در سی‌و هفتمین نشست شورای فرهنگی صورت گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره‌مندی از حد اعلای معرفت در این ماه، گفت: همچون گذشته اتفاقت خوبی در روزهای گذشته توسط کانون استان رقم خورد و برگزیده‌شدن تئاتر کاغذی همکاران استان در جشنواره ملی تئاتر شبستان که توسط گروه نوجوانان اجرا شد، اتفاق ارزنده‌ای است که رخ داد و جای تقدیر و تشکر دارد. 
وی با اشاره به طرح کانون_ مدرسه عنوان کرد: ما باید حداکثر همکاری در طرح کانون_ مدرسه را داشته باشیم و به طور ویژه بحث کانون‌یاران را جدی بگیریم و در این امر برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشیم و خوشبختانه همواره مجموعه‌ی کانون استان پیگیر برنامه‌ها و اجرایی شدن آنها می‌باشد.

تبیین رویکردها و سیاست‌های کانون کرمانشاه در سال آینده
وی با تاکید بر دغدغه‌مندی‌های کانون افزود: توسط کانون کشور، سیاست‌ها و رویکردهایی به شکل معنادار تعریف شده که بحمدالله در کانون استان از مدت‌ها پیش فرایند اجرایی این امور تبیین گردیده و در حال اجرا بوده و به خوبی پیش می‌رود و ما باید مسیری را که می‌رفتیم همچنان امتداد دهیم و تثبیت نماییم و نمونه‌های بسیار خوبی هم در این مدت اجرا شده که کارگروه مشورتی نوجوانان، بیست روز یک شهرستان، فابک، نوجوان‌محوری و... از این جمله‌ هستند و جای بسی خرسندی‌است که استان ما با استفاده از ظرفیت‌های خود در اجرای برنامه‌ها به شکل مطلوب و موفقی ظاهر گردیده‌است.
مدیرکل کانون استان تصریح کرد: سعی ما بر این است که به سمت و سوی رویکرد و حرکتی که شکل گرفته است حرکت کنیم و سند مشخصی داشته باشیم، باید مخاطب محوری را مورد توجه قرار دهیم؛ همچنین جذب و افزایش تعداد نوجوانان در مراکز را جدی بگیریم و مقدماتی را فراهم کنیم که نوجوانان در مراکز نقش پر رنگ‌تری را ایفا کنند؛ باید با بررسی نقاط ضعف و قوت خود در سالی که گذشت به سمت و سوی اتفاقات و اقدامات خوب و اثرگذاری در سال آینده پیش برویم.
در ادامه منیژه‌السادات حسینی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی به تبیین مباحث طرح شده در نشست معاونین و کارشناس مسئولان فرهنگی استان پرداخت و در مورد نکات مورد توجه توضیحات لازم را ارائه نمود؛ سپس در خصوص ایام عید و ویژه‌برنامه‌های مرتبط با این ایام، نحوه‌ی فعالیت مراکز استان در عید نوروز و چگونگی اجرای برنامه‌ها، تبیین برنامه‌های مبارک رمضان، فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌ها، افطاری روزه‌اولی‌ها و ... بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =