هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان فراخوان داد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان فراخوان هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی را با عنوان "راز رشید" منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موضوع این دوره از همایش شخصیت و زندگانی حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) برای دو گروه سنی کودک و نوجوان 7 تا 17 سال و بزرگسالان تعیین شده است.  
بر این اساس علاقه‌مندان تا 15 شهریور 92 می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان، قصه‌گویی، مقاله، نقاشی، سفال، عکس، نشریه دیواری و الکترونیکی به دبیرخانه همایش به نشانی پستی کرمان، بلوار 22 بهمن، بعد از چهار راه شعبانیه، مجتمع کانون و یا به پست الکترونیکی info@atrsib.ir ارسال کنند.
در عین حال، با توجه به ضرورت ایجاد زمینه‌ای برای پژوهش و شناخت بیشتر نسبت به وجوه مختلف زندگی حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام)، شورای پژوهش عاشورایی در کانون کرمان تشکیل شد و جمعی از مربیان علاقمند به تحقیق و پژوهش با مراحل یادداشت‌برداری و تدوین مقاله آشنا شدند.
همچنین با تلاش اعضای شورای پژوهش 17 مقاله با محوریت وجوه شخصیت و زندگانی حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) تدوین شد که هر مقاله به یک موضوع پرداخته است و می‌تواند به عنوان منبع هفدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مقاله‌ها و آگاهی از شرایط و شیوه ارسال آثار بر اساس فراخوان هفدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی، به پایگاه خبری کانون کرمان و یا به وب‌سایت عطر سیب به نشانی:www.atrsib.ir  مراجعه کنند.
همایش هفدهم با موضوع «راز رشید» و با محوریت وجوه شخصیت و زندگانی حضرت ابوالفضل العباس(علیه‌السلام) در ماه محرم سال جاری برگزار خواهد شد.