مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش آفرینش های عاشورایی کرمان تمدید شد

دبیرخانه‌ی هفدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان مهلت ارسال آثار به این همایش را تا 30 شهریور تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سمیه یاوری مسوول دبیرخانه هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کانون کرمان با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مخاطبان و همچنین درخواست بسیاری از مراکز فرهنگی هنری کانون استان‌ها، علاقمندان به شرکت در همایش هفدهم می‌توانند آثار خود را تا 30 شهریور به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی با عنوان "راز رشید" شخصیت و زندگانی حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) برای دو گروه سنی کودک و نوجوان 7 تا 17 سال و بزرگ‌سالان برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 شهریور 92 آثار خود را در قالب شعر، داستان، قصه‌گویی، مقاله، نقاشی، سفال، عکس، نشریه دیواری و الکترونیکی به دبیرخانه همایش به نشانی پستی کرمان، بلوار 22 بهمن، بعد از چهار راه شعبانیه، مجتمع کانون و یا به پست الکترونیکی info@atrsib.ir ارسال کنند.
در عین حال، با توجه به ضرورت ایجاد زمینه‌ای برای پژوهش و شناخت بیشتر نسبت به وجوه مختلف زندگی حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام)، شورای پژوهش عاشورایی در کانون کرمان تشکیل شد و جمعی از مربیان علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش با مراحل یادداشت‌برداری و تدوین مقاله آشنا شدند.
هم‌چنین با تلاش اعضای شورای پژوهش 17 مقاله با محوریت وجوه شخصیت و زندگانی حضرت ابوالفضل(علیه‌السلام) تدوین شد که هر مقاله به یک موضوع پرداخته است و می‌تواند به عنوان منبع هفدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان مورد استفاده علاقه‌مندان قرار گیرد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مقاله‌ها و آگاهی از شرایط و شیوه ارسال آثار بر اساس فراخوان هفدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی، به پایگاه خبری کانون کرمان و یا به وب‌سایت عطر سیب به نشانی:www.atrsib.ir مراجعه کنند.
همایش هفدهم با موضوع «راز رشید» و با محوریت وجوه شخصیت و زندگانی حضرت ابوالفضل العباس(علیه‌السلام) در ماه محرم سال جاری برگزار خواهد شد.