«داروگ» به نمایشگاه هفته ملی کودک رسید

مجله‌ی داروگ تنها نشریه‌ی محیط زیستی ویژه‌ی نوجوانان ضمن حضور در نمایشگاه هفته ملی کودک، اشتراک نشریه‌ی خود را با 20 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجله‌ی داروگ با برنامه‌های متنوع در روزهای هفته ملی کودک پذیرای علاقه‌مندان است.

بر اساس این گزارش، داروگ که زیر مجموعه‌ی انتشارات فنی است از نوجوانان علاقه‌مند به روزنامه‌نگاری، نویسندگی و عکاسی دعوت به همکاری کرده است. این علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به غرفه‌ی این نشریه فرم‌های مربوطه را پر کنند.

آن دسته از کودکان و نوجوانان نیز که با این نشریه آشنایی ندارند می‌توانند ضمن ورق زدن شماره‌های متنوع این مجله از راهنمایی کارشناس‌ها و توضیح‌های آن‌ها بهره‌مند شوند. در این میان بخشی از غرفه‌ی این نشریه به عرضه و معرفی کتاب‌های سبز (محیط زیستی) این انتشارات اختصاص یافته است.

مخاطبان کوچک‌تر نیز می‌توانند مهمان این غرفه باشند. اجرای بازی‌های محیط زیستی و امکان خلق نقاشی‌های محیط زیستی از دیگر برنامه‌هایی است که مسئولان این نشریه برای پذیرایی و آشنایی هرچه بیشتر با مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند .

گفتنی است هفته ملی کودک با شعار «هرکودک نشانی خداست ...» از  ۱۵ مهر آغاز شده است و تا ۲۱ مهر ۱۳۹۶ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =