استعدادهای کودکان را شکوفا کنید

ماموستا خدایی امام جمعه سنندج در دیدار با اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج گفت: در حفظ و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای کودکان تلاش کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ماموستا عبدالرحمان خدایی در مراسم تجلیل از نوجوانان برگزیده مسابقه‌های نقاشی کانون این استان که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، با بیان اینکه فرهنگ اسلامی  بسیار والا است، خاطرنشان کرد: همگی ما باید در مسیر اسلام و دین قدم بر داریم، زیرا دین برای تمامی امور زندگی برنامه خاص خود را دارد و این ما هستیم که گاهی در تربیت و آموزش کودکان از آن غافل می‌شویم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مسئولان در برخی از مسائل قادر به نقش‌آفرینی نیستند اما این کار برای معلمان آسان است تا فرهنگ را به سمت ترقی سوق دهند و زمینه رشد و پیشرفت آن را فراهم کنند.

وی آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فرهنگ و معارف اسلامی را ضروری برشمرد و اظهار کرد: مربیان موظفند در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در میان نسل کودک و نوجوان تلاش کنند.

ماموستا خدایی با ابراز خوشحالی از بالا بودن سطح سواد در کشور افزود: در دین اسلام بارها تاکید شده که جوانان به سمت ترقی و ارتقای سواد مذهبی و فرهنگی پیش بروند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =