دهمین سالن سینمای کانون خوزستان در اهواز افتتاح شد

دهمین سالن سینمای کودک و نوجوان کانون استان خوزستان هم‌زمان با هفته ملی کودک در شهرستان اهواز افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مراسم گشایش این سالن سینما در مرکز شماره 5 کانون اهواز، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک گفت: توسعه این سینماها می‌تواند در گسترش عدالت فرهنگی و اجتماعی در جامعه نقش مهمی را ایفا کند.

علی‌حسین حسین‌زاده افزود: آینده هر کشوری به دست کودکان است و ما باید از این هدیه‌های خداوند بزرگ که نزد ما به امانت گذارده شده‌ است، مراقبت‌ کرده و امانت‌داران خوبی برای خدای مهربان باشیم.

مدیرکل کانون خوزستان نیز در این مراسم گفت: این دومین سالن سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز است که با 250 مترمربع زیربنا، و ظرفیت 130 نفر امروز به بهره‌برداری رسیده است و از این پس اکران تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی کانون را آغاز می‌کند.

غلامرضا شنبدی افزود: دانش‌آموزان مدارس، اولیای تربیتی و خانواده‌ها از این پس می‌توانند در دو سانس صبح و دو سانس بعدازظهر فیلم‌های آموزشی و تربیتی مرتبط با کودکان و نوجوانان را در این سینما مشاهده کنند.

وی با اشاره به این‌که کانون در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، اهواز، سوسنگرد، امیدیه، دزفول، بهبهان و اندیمشک سینما کانون دارد تأکید کرد: گسترش سینماهای کودک و نوجوان در دیگر شهرهای استان را در پی توسعه و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان بیشتر استان از فعالیت‌های کانون در اولویت برنامه‌های خود داریم و در آینده‌ای نزدیک سینما کانون در دو شهر دیگر استان را راه‌اندازی خواهیم کرد.

این سینما با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی و دانش‌آموزان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مرکز شماره 5 کانون اهواز و این سالن سینما در منطقه بهارستان، خیابان نیایش 2 اهواز واقع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =