حضور مشاور کودک در غرفه‌ی آوای مهر کودکی

در هفته‌ی ملی کودک موسسه آوای مهر کودکی بعدازظهرها با حضور یک مشاور کودک میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است تا راهنمایی لازم را به والدین ارایه کند.

به ‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موسسه‌ی «آوای مهر کودکی» و کلینیک مشاوره‌ی کودک و نوجوان نهال در بخش نمایشگاهی هفته‌ی ملی کودک حضور دارد و فعالیت‌های این موسسه را معرفی می‌کند.

سعیده‌سادات هراتی کارشناس ارشد روان‌شناسی، موسس این موسسه و کلینیک است. در کلینیک مشاوره‌ی نهال که با مجوز سازمان بهزیستی فعالیت می‌کند خدماتی در زمینه‌ی مشاوره‌ی خانواده، مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان، مشاوره‌ی تحصیلی، مشاوره‌ی پیش از ازدواج و...ارایه می‌شود.

همچنین در موسسه‌ی «آوای مهر کودکی»، کلاس‌های آموزشی برای والدین در زمینه‌ی رفتار با کودکان و... و کلاس‌های بازی درمانی برای کاهش اختلالات رفتاری کودکان همچون نقص توجه و تمرکز، بیش فعالی، لجبازی یا مشکلات ناشی از سواستفاده‌های جنسی از کودکان برگزار می‌شود.

جلسه‌های بازی درمانی به صورت مشخص زیرنظر روان‌شناس کودک و با حضور خانواده برگزار می‌شود.

با توجه به فعالیت اصلی این موسسه یعنی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای والدین، کودکان و نوجوانان در غرفه‌ی «آوای مهر کودکی» فعالیت‌های این موسسه برای بازدیدکنندگان تشریح و معرفی می‌شود و بروشورهایی برای اطلاعات بیشتر در اختیار مراجعه‌ کنندگان قرار می‌گیرد.

این غرفه همچنین ضمن معرفی فعالیت‌ها محصولاتی برای فروش با تخفیف 20 درصدی به بازدیدکنندگان ارایه می‌کند که شامل کتاب‌هایی برای خانواده، کودک و نوجوان، کتاب‌هایی در زمینه‌ی مهارت‌های بین فردی، کارهای دستی، عروسک‌های نمایشی، انگشتی و نمدی و کتاب‌های نمدی است.

در این غرفه در مدت زمانی که فعالیت‌های موسسه برای والدین معرفی می‌شود امکان سرگرم کردن کودکان با فعالیت‌هایی چون لگوسازی یا نقاشی فراهم شده است.

هفته‌ی ملی کودک از 15 تا 21 مهر 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی واقع در خیابان حجاب برپا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =