مربیان کودک‌سرای محله شهرداری آموزش عروسک‌سازی می‌بینند

مربیان کانون‌های کودک‌سرای محله مناطق مختلف شهرداری تهران زیر نظر مدرسان کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان شیوه ساخت اسباب‌بازی و عروسک با ابزارهای ساده را آموزش می‌بینند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کارگاه‌ها بیش از 360 مربی کودک فعال در سرای محله‌های مناطق مختلف شهر تهران به مدت سه روز از 18 تا 20 مهر 1396 آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا می‌گیرند.

کارگاه‌های آموزش ساخت عروسک و اسباب‌بازی هر روز صبح در دو نوبت برپا می‌شود و فراگیران چگونگی استفاده از مواد ساده از قبیل نخ کاموا، شانه تخم‌مرغ، توپ تنیس، کاغذ و مقوای رنگی، پارچه‌های طرح‌دار، اسفنج، چوب بستنی و حصیر، تور، قاشق‌چوبی، چسب و... برای ساخت اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌های مختلف از جمله عروسک آیینی مبارک را می‌آموزند.

تدریس این دوره‌ها را مربیان کارگاه‌های هنری مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برعهده دارند.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک با مشارکت 40 نهاد فعال در این حوزه از روز 15 مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران آغاز شد و تا پایان روز 21  مهر 96 ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =