هم‌دردی با کودکان فلسطین در هفته‌ی ملی کودک

به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک غرفه‌ای به منظور معرفی بیشتر این سرزمین به خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان ایرانی اختصاص یافته‌است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این غرفه با استفاده از شیوه‌های متنوع از قبیل قصه‌گویی و روایت داستان‌هایی، شرایط امروز مردم فلسطین این کشور به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

هم‌چنین مسوولان این بخش علاوه بر بهره‌گیری از بازی‌های گروهی ویژه دانش‌آموزان مدارس در غرفه‌ی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، بسته‌های کوچک‌تر این بازی را نیز با عنوان «فتح بیت‌المقدس» برای بازی انفرادی در منزل در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

تکمیل پازل‌های بزرگ دیواری از سوی بچه‌ها با برش‌هایی از تصویرها و ساخت ماکت مقوایی مسجدالاقصی از دیگر فعالیت‌هایی است که در این غرفه به کودکان و نوجوانان ارایه می‌شود تا ضمن توجه به رویکردهای آموزشی و رشد و تقویت دست‌ورزی بچه‌ها با ویژگی‌های این سرزمین نیز آشنا شوند.

گفتنی‌است غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین با تصویر بزرگی از بیت‌المقدس و تصاویری از جنایت‌های رژیم اشغال‌گر صهیونیستی بر مردم این سرزمین فضاسازی شده است.

نمایشگاه و ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک از 15 مهر 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران آغاز و تا پایان روز 21 مهر ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =