بچه‌ها با شخصیت‌های برجسته کشور آشنا می‌شوند

غرفه‌ی معرفی کتاب، وقایع، سرزمین و شخصیت‌ در نمایشگاه ‌هفته‌ی ملی کودک با استفاده از شیوه‌های جذاب بچه‌ها را با این حوزه‌ها آشنا می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهرانگیز اخوی مربی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شماره 25 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مورد فعالیت این بخش گفت: در این نمایشگاه هشت هنرمند، نویسنده و شاعر صاحب‌نام کشور که در حوزه واقعه عاشورا فعالیت‌های ویژه‌ای انجام داده‌اند به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

وی افزود: در این نمایشگاه در غرفه معرفی کتاب، وقایع، سرزمین و شخصیت‌، ابتدا بیوگرافی و آثار شاخص این شخصیت‌ها از طریق پرده نمایش در قالب پاورپوینت برای بچه‌ها نمایش داده می‌شود و در ادامه با برگزاری مسابقه جمله‌سازی با استفاده از گردن‌آویزها و تکمیل جورچین عکس چهره این افراد، تلاش می‌کنیم این شناخت در بچه‌ها نهادینه شود.

اخوی ادامه داد البته شیوه‌های این معرفی و برگزاری مسابقه‌ها و درک تصویر با توجه به گروه‌های سنی مختلف متفاوت است.

وی هم‌چنین یادآور شد فعالیت معرفی کتاب، وقایع، سرزمین و شخصیت‌ از جمله فعالیت‌های مورد علاقه بچه‌هاست که همواره در مراکز فرهنگی‌هنری کانون با شیوه‌های مختلف اجرا می‌شود.

گفتنی‌است در این بخش از نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک علاوه بر مربی مسوول مرکز 25 کانون تهران، طاهره بشیر، مریم شمس‌الهی و معصومه صادقی دیگر مربیان کانون استان تهران نیز وی را همراهی می‌کنند.

نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک ساعت 18 روز 21 مهر 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری و دیگر مراکز کانون سراسر کشور به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =