کد خبر: 281411
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
بازدید 1249
مجتمع کاسپین انزلی، میزبان اردوی استانی اعضای کانون گیلان شد

اعضای فعال مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در اردوی فرهنگی - تفریحی استانی شرکت‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،  مجتمع کاسپین منطقه آزاد بندرانزلی میزبان اردوی استانی اعضای نوجوان پسر مراکز فرهنگی هنری کانون گیلان بود که به ‌منظور تمرین مهارت‌های زندگی، تقویت حس زیبایی‌شناسی و شناخت افزون‌تر فضاهای گردش‌گرپذیر استان گردهم آمدند.

طی برپایی این اردوی یک روزه، کارشناس مسوول هنری سازمان منطقه آزاد بندرانزلی ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای کانون و قدردانی از تلاش‌های مسوولان این مجموعه‌ی فرهنگی برای برنامه‌ریزی این فعالیت فرهنگی- تفریحی، به معرفی کارکردهای مناطق آزاد درکشور، به ویژه منطقه‌ی آزاد بندرانزلی پرداخت.

علی محسنی، کارشناس مسوول هنری منطقه آزاد بندرانزلی

علی محسنی هم‌چنین تلاش‌های مسوولان این منطقه را در ایجاد فرصت‌های مناسب یادآورشد و اشتغال‌زایی و ایجاد کسب و کار، فضاسازی لازم برای حضورگردش‌گران  و هم‌چنین ایجاد مراکز تفریحی و راه‌اندازی آکواریوم  را از جمله این فرصت‌ها عنوان‌کرد.

کارشناس فرهنگی کانون گیلان و قصه‌گوی برگزیده جشنواره‌های قصه‌گویی نیز در این میان به برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون اشاره و درباره‌ی چگونگی شرکت در این رودیداد فرهنگی برای اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری سخن‌گفت.

مریم حسینی کیسمی، کارشناس فرهنگی کانون استان گیلان

مریم حسینی کیسمی درعین‌حال پیرامون انتخاب یک قصه‌ی مناسب، شیوه‌های قصه‌گویی و هم‌چنین چگونگی همراه‌سازی مخاطب با قصه، مطالبی را ارایه‌کرد.

برپایه این گزارش، آماده‌سازی تندیس‌های شنی، اجرای موسیقی سنتی و خرید از بازار بین المللی منطقه‌ی آزاد، ازدیگر برنامه‌های این اردوی فرهنگی – تفریحی بود که با برپایی کارگاه آموزش قصه‌گویی و هم‌چنین، قصه‌گویی مربی و عضو کودک کانون همراه‌شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =