کودکان سرمایه‌های نفیس جامعه و آینده‌سازان کشور هستند

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه سمنان گفت: نیاز اساسی کودکان امروز، محبت و مهربانی است و کانون پرورش فکری، می‌تواند زمینه‌ساز پرورش خوبی و کارهای نیک در کودکان باشد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیت‌الله سیدمحمد شاه‌چراغی امام جمعه سمنان در دیدار با مدیرکل و کارکنان کانون سمنان ضمن تبریک هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک و ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌های متنوع و مناسب در این هفته، تأکید کرد: کودکان، سرمایه‌های نفیسی برای کشور و آینده‌ی کشور هستند.

وی در ادامه افزود: کودکان، زمین پاکی هستند که هر بذری در این زمین دست‌نخورده و پاک بیفشانیم، رشد می‌کند و به کمال می‌رسد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به تأکید اسلام و به‌ویژه پیامبر اکرم(ص) بر اهمیت سلام به کودکان و شخصیت و ارزش قائل شدن برای آن‌ها، گفت: پرورش کودکان، امری بسیار مهم و مفید است و آن‌ها، نیاز به محبت و تشویق دارند و بی‌شک این‌گونه رفتارها در تربیت و روحیه کودکان، بسیار اثرگذار است.

آیت‌اله شاهچراغی در این دیدار با تأکید بر این‌که کودکان و نوجوانان، سرمایه‌های فاخر و نفیس و با ارزش جامعه و امانت خدا روی زمین هستند که هیچ‌وقت خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود فراموش نمی‌کنند، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان در کار خیر و هم‌چنین در راه خیر با سرعت حرکت می‌کنند و مشارکت و حضور فعالانه‌ای در این زمینه دارند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در پایان تصریح کرد: مسئولیت کانون پرورش فکری در این حوزه، سنگین است و بسیار هم ارزش دارد.

«هفته ملی کودک» طی روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =