بررسی نیازهای کودکان در پادکست و ویدئوهای ویژه

رادیو مرغک کانون، پادکست اختصاصی کانون پرورش فکری در طول هفته ملی کودک ویژه‌برنامه‌های کوتاهی با موضوع‌های مختلف و مربوط به نیازهای کودکان و نوجوانان را تهیه و منتشر می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رادیو مرغک کانون که به تازگی کار خود را آغاز کرده، از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در هشت قسمت، ابتدا تاریخچه نامگذاری و شکل‌گیری روز جهانی کودک، یک هفته با کانون و هفته ملی کودک را بررسی کرده و در ادامه، هر روز با توجه به نام‌گذاری روزهای این هفته از سوی دبیرخانه‌ آن، درباره‌ موضوع‌های این روز نکاتی را عنوان می‌کند.

مخاطب این پادکست، عموم خانواده‌ها و دست‌اندرکاران دنیای هنر و فرهنگ کودک ذکر شده، و در طول هفته ملی کودک، با موضوعاتی چون کودک و محیط زیست، کودک و سلامت و بهداشت، کودک و میراث فرهنگی، کودک و باورهای معنوی و دینی، و همچنین کودکان و رسانه‌ها و دنیای مجازی، برنامه‌های کوتاهی را تهیه و پخش می‌کند.

در همین حال، اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این ایام به سراغ نویسندگان و هنرمندان مختلف رفته تا در قالب ویدئو، مصاحبه‌ تلفنی و... نیازها و شرایط مختلف کودکان را از منظر این دست‌اندرکاران بازتاب دهد.

مجموعه محتوای صوتی و تصویری این هفته تا پایان روز پنج‌شنبه این هفته در پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir  و شبکه‌های اجتماعی این نهاد در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» با در نظر داشتن شرایط کرونایی شهرهای کشور، به دو شکل مجازی و حضوری گرامی داشته می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =