مرحله دوم ارزیابی بخش پادکست جشنواره‌ قصه‌گویی آغاز شد

اسامی داوران بخش پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد تا ارزیابی مرحله دوم این بخش آغاز شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسئول کمیته بخش پادکست جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: در اولین سال حضور پادکست در این رویداد فرهنگی، ۹۰۰ اثر در مرحله دوم از سوی داوران ارزیابی خواهد شد، در حالی که پایش اولیه از سوی ۵ نفر از داوران صورت گرفت.

علیرضا آقایی افزود: حدود ۴۰ درصد آثار در مرحله اول حذف شد و آثار باقیمانده از سوی سه داور متخصص و مجرب در حال ارزیابی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرحله دوم آثار از سوی محمدعلی یزدان‌شناس کارگردان و تدوینگر، هادی ملکی نویسنده، کارگردان و گوینده و معصومه محمدی گوینده، مجری و تهیه‌کننده رادیو داوری خواهد شد.

آقایی اضافه کرد: از بین آثار بررسی شده از سوی داوران در جمع‌بندی پایانی ۴۰ اثر به بخش پادکست مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه خواهند یافت.

مسئول کمیته پادکست جشنواره قصه‌گویی گفت: در بخش پادکست مستند یا پژوهشی نیز ۲۰ اثر انتخاب شده که در بررسی نهایی ۱۵تا ۱۸ اثر در مرحله پایانی حضور خواهند داشت.

وی در پایان تصریح کرد: حداکثر تا هفته اول آبان، آثار راه‌یافته به مرحله‌ پایانی انتخاب و معرفی خواهد شد.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =