برنامه‌ نشست‌هایِ علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون اعلام شد

چهار نشستِ تخصصی در هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی امور بین‌الملل کانون، با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته، هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کمیته علمی این رویداد، نشست‌های تخصصی متنوعی را در قالب وبینار برای ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب‌بازی و عموم مخاطبان تدارک دیده است و همچون دوره پیشین میزبان سخنران‌های بین‌المللی خواهد بود.

در هفتمین دوره جشنواره اسباب‌بازی از سازمان‌های مختلف برای ارائه مباحث آموزشی و ترویجی مرتبط با صنعت و توسعه اسباب‌بازی در وبینارهای تخصصی دعوت شده است.

بر همین اساس، چهار نشست‌ تخصصی (وبینار) در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ اسفند در دو نوبت صبح (ساعت ۹ تا ۱۱) و بعد از ظهر (ساعت ۱۴ تا ۱۶) برگزار خواهد شد.

«اسباب‌بازی‌های شناختی/ نگاهی بر بنیادی‌ترین کارکردهای اسباب‌بازی در جریان رشد»، «استانداردهای اسباب‌بازی/ چالش اسباب‌بازی خوب در نگاه حداقل‌های کیفیت»، «بازارهای جهانی، افق پیش‌رو/ مروری بر مهم‌ترین چالش‌های جهانی شدن و صادرات» و «تحولات فرهنگی و آثار آن در اقتصاد فرهنگ و اسباب‌بازی/ آینده صنعتی‌ترین کالای فرهنگی» عنوان‌های چهار نشست تخصصی بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی است.

نشست‌های کمیته علمی جشنواره با مشارکت «ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری»، «سازمان ملی استاندارد ایران»، «سازمان توسعه تجارت»، «شورای عالی انقلاب فرهنگی»، «سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران»، «دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران» و «شرکت میلاد نور» برگزار می‌شود.

در این نشست‌‏ها، متخصصان مطرح بین‌المللی از کشورهایی همچون سنگاپور، هند، بلژیک، لهستان و آلمان سخنرانی خواهند داشت.

بر اساس این خبر، با توجه به مجازی برگزار شدن هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، امکان حضور تمامی مخاطبان از سراسر جهان در این وبینارها فراهم شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ برای شرکت در این نشست‏‌های تخصصی به پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

یادآوری می‌شود هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی، در اسفند ۱۴۰۰ به صورت مجازی در حال برگزاری است.

فراخوان بخش علمی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =