دیدگاه‌های مخاطبان جشنواره را جمع‌بندی می‌کنیم

مسوول دفتر دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران درباره فعالیت‌های این‌ بخش در طول برگزاری این رویداد و پس از پایان آن توضیح داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نفیسه ملکی مسوول دفتر دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران درباره فعالیت‌های دبیرخانه در ایام برگزاری این‌ رویداد گفت: بیشترین اطلاع‌رسانی از طریق دیوارچه(پنل) جشنواره در این بخش انجام می‌شود. همچنین ما با شماره ۰۲۱۸۸۹۵۸۷۷۸  پاسخگوی سوال‌ها و مشکلات مخاطبان هستیم.

او ادامه داد: ارسال دعوت‌نامه‌های داخل و خارج کانون و همچنین ارسال بسته‌ها در دبیرخانه انجام می‌شود.

مسوول دفتر دبیرخانه گفت: بیشترین پرسش‌ها در این‌ چند روز این بود که آیا می‌توانیم‌ همچنان در جشنواره ثبت‌نام کنیم؟‌ اکثر افراد عضو سایت شده‌اند اما ثبت‌نام‌ جشنواره و بارگذاری کارت واکسیناسیون را کامل نکرده‌اند و به همین دلیل با مشکل مواجه شده‌اند.

او ادامه داد: در حال حاضر هم مرحله توزیع کارت مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره پویانمایی را در دستور کار داریم.

ملکی درباره فعالیت‌های دبیرخانه پس از پایان جشنواره خاطرنشان کرد: پس از به پایان رسیدن جشنواره بخشی از اتاق‌های دبیرخانه جمع‌آوری می‌شود. ما مشکلات و انتقادهای جشنواره امسال را مانند دوره‌های گذشته یادداشت کرده‌ایم و تمام سعی خود را می‌کنیم تا این موارد را در دوره بعد اعمال کنیم. همچنین آرشیو جشنواره و دسته‌بندی و ارسال تندیس‌ها و لوح‌های بخش ‌بین‌الملل از جمله فعالیت‌های دبیرخانه پس از پایان جشنواره است.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =