حضور پررنگ دانشجویان در دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران

چندتن از حاضران در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از دلایل و انگیزه‌هایشان برای حضور در جشنواره گفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران این روزها در میان استقبال فعالان این حوزه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درحال برگزاری است که در این میان حضور دانشجویان پررنگ و قابل توجه است.

در همین زمینه با تعدادی از حاضران در جشنواره گفت‌وگو کردیم و آن‌ها درباره دلیل و انگیزه خود برای حضور در جشنواره گفتند.

افشار زارعی دانشجوی ۲۰ ساله عنوان کرد: معمولا در دوسالانه‌ها شرکت می‌کنم و امسال برای پیشرفت و ترقی در حوزه انیمیشن به جشنواره آمدم.

محمدمهدی ربانی دانشجوی ۲۰ ساله که به جشنواره آمده بود، گفت: دلیل حضورم در جشنواره امسال آشنایی با بزرگان انیمیشن بود. دوست داشتم کارهای افراد حرفه‌ای را مشاهده کنم و از نزدیک با روش کار در زمینه انیمیشن آشنا شوم.

خانم جوان ۳۰ ساله‌ای که دانشجوی معماری است، درباره دلیل حضورش در جشنواره بیان کرد: مقایسه کارهای داخلی با آثار خارجی تنها دلیل حضورم در جشنواره بود که در کنار این شناخت آشنایی با فرهنگ‌های مختلف هم اتفاق افتاد.

یاسین عباسی دانشجوی ۲۰ ساله دامغانی درباره تجربه‌های خود از جشنواره گفت: پیشرفت در زمینه انیمیشن هدف من از حضور در این جشنواره بود و توانستم با آثار این جشنواره ارتباط خوبی برقرار کنم.

احسان حسینی۲۰ ساله که دانشجوی انیمیشن است، جشنواره پویانمایی را این‌گونه توصیف کرد: آشنایی با تیم‌های مختلف و البته حرفه‌ای در صنعت انیمیشن برای بالا بردن سطح دانش و استفاده از تجربه‌های استادان باعث شد در این جشنواره حضور پیدا کنم.

شقایق جدیدی دانشجوی ۲۲ ساله هنر گفت: برای دیدن پایان‌نامه‌های دانشجویان این جشنواره و آشنایی با تجربه زیسته افراد به این جشنواره آمدم.

راضیه عبدی انیماتور ۲۴ ساله دلیل حضورش در جشنواره را بازدید از نمایشگاه‌های جنبی عنوان کرد.

فرناز خموش که ۲۸ ساله و معمار است گفت: هیچ اطلاعی در زمینه انیمیشن ندارم و برای اولین بار به جشنواره پویانمایی پا گذاشته‌ام.

شهرام خرم انیماتور ۳۶ ساله آخرین فردی بود که سراغ او رفتیم و گفت: جشنواره پویانمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال خیلی متفاوت‌تر برگزار شد و حضور در چنین رویدادی پس از چند سال برایم جذاب بود.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی از ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =