پخش زنده آیین پایانی دوازدهمین جشنواره پویانمایی تهران

آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به‌صورت زنده از حساب‌های رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شبکه اینستاگرام و سایت آپارات پخش می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسوول تماشاخانه‌های سیار معاونت تولید کانون و مسوول آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران درباره جزییات این برنامه‌ توضیح داد و گفت: در آیین پایانی این دوره از جشنواره که ساعت ۱۸ روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می‌شود، جایزه‌های برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد بین‌المللی هنری اهدا خواهد شد.

لیلا شویدی با بیان این که این آیین در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندانی که امکان حضور در مراسم را ندارند، می‌توانند این مراسم را به صورت زنده از حساب‌های رسمی کانون در سایت آپارات و صفحه اینستاگرام کانون با کلمه کاربری kanoonparvaresh می‌توانند مشاهده کنند.

مسوول تماشاخانه‌های سیار معاونت تولید کانون درباره دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره نیز عنوان کرد: برای اولین‌بار در حاشیه جشنواره پویانمایی تماشاخانه سیار را در فضای باز مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون مستقر کردیم و فضایی تدارک دیده شد تا خانواده‌ها به همراه کودکان و نوجوانان به جشنواره بیایند و بخشی از آثار برگزیده بخش کودک و نوجوان دوره‌های گذشته جشنواره را ببینند.

او ادامه داد: در حاشیه برپایی تماشاخانه سیار، کارگاهی تخصصی هم‌ برگزار شد تا به سوال‌های ذهنی کودکان درباره چگونگی خلق یک‌ انیمیشن پاسخ داده شود، در نتیجه چندین کارگاهی با تکنیک کات‌اوت در فضای جشنواره برگزار شد.

شویدی اظهار کرد: همچنین طرح آزمایشی مرکز سیار پویانمایی هم در یک خودرو طراحی شد که داخل آن کتاب‌های حوزه فیلم‌ و آثار شنیداری کانون مرتبط با حوزه فیلم‌ را معرفی کردیم.

او افزود: در بخش جنبی جشنواره همچنین از ساعت ۹:۳۰ روز ۱۲ خرداد، آثار پویانمایی کودک و نوجوان در بیش از هزار مرکز کانون در سراسر کشور اکران می‌شود.

مسوول مراسم‌ اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره پس از دو سال تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا اولین گردهمایی فعالان حوزه انیمیشن بود و ما نیز مشتاق میزبانی آن‌ها در مراسم پایانی هستیم.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =