جشنواره البرز تا این لحظه خوش درخشیده است

روند اجرای جشنواره قصه گویی و اجرای قصه گوها تا این لحظه به نحوی است که از این جشنواره لذت بردم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز حسن دولت‌آبادی در مورد کیفیت اجرای بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی در البرز که در حال برگزاری است گفت : در جشنواره های قصه‌گویی، داوری و حتی دبیری جشنواره های بسیاری را عهده دار بوده ام و شاهد برگزاری های متفاوتی بوده ام اما درجشنواره البرز، امروز شاهد خدمتی عاشقانه از عوامل اجرا هستم.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از این مسأله عنوان کرد: در این جشنواره تا این لحظه همه چیز مرتب، منظم و مثل ساعت پیش رفته و این همدلی و همراهی اعضا و عوامل اجرا، حس شعف خاصی را ایجاد می کند.

دولت آبادی با بیان اینکه تا این لحظه کار قصه گو ها هم قابل توجه بود گفت: رشد قابل توجهی را نسبت به گذشته در این جشنواره شاهد است و قطعا این فرایند و نتیجه فعالیت مربیان کانون است.

 وی در خاتمه گفت: موارد مثبت قابل توجهی را در اجرای قصه گوها شاهد بوده که با توجه به ادامه روند داوری امکان بیان این موارد نیست.

دکتر حسن دولت آبادی از کارگردانان، مدرسان ، نویسندگان و  هنرمندان مطرح  حوزه نمایش کشور است که تا کنون در جشنواره های زیادی داور بوده است و در خصوص مرز قصه و نمایش دوره های مختلفی را برگزار کرده است .

این هنرمند در کنار مریم شفیع زاده و ساغر لطفی نژاد از همکاران قصه گو و هنرمند کانون داوری مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی در البرز را روزهای ۲۳ و ۲۴ مهر۱۴۰۱ بر عهده دارند .

اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵در سالن آفرینش های مرکز مجتمع کانون کرج برگزار و برگزیدگان در این آیین معرفی خواهند شد.

 جشنواره البرز تا این لحظه خوش درخشیده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =