اعضای کانون کرمان در فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» درخشیدند

سه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان در فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مانی هوشمند و فرزانه اشرف‌گنجویی هر دو از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان در فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» برگزیده شدند.

همچنین، یگانه اشرف‌گنجویی عضو دیگر مرکز شماره یک شهر کرمان با مربی‌گری سفانه اسکندری مربی آفرینش‌های هنری کانون استان هم در این مسابقه نقاشی شایسته تقدیر شناخته شد.

فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» با اعلام فراخوان شرکت آثار نقاشی با تکنیک آزاد و موضوع «دنیای لنگه‌به‌لنگه» از تیرماه ۱۴۰۱ با اعلام اسامی ۱۰ برگزیده کودک و ۲ برگزیده نوجوان و ۵ شایسته تقدیری از بین ۵۳۹ اثر  ارسالی در آبان ۱۴۰۱ به کار خود پایان داد.

در فراخوان این مسابقه آمده است، برگزیدگان نهایی به عضویت افتخاری شهر نقاشی در خواهند آمد و می‌توانند سه ماه به صورت رایگان از امکانات شهر نقاشی شامل کلاس‌های آنلاین و ... استفاده کنند.

همچنین در پایان فستیوال نمایشگاهی از آثار برگزیده برگزار می‌شود و به تمامی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه لوح تقدیر و گواهی حضور اهدا خواهد شد.

اعضای کانون کرمان در فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» درخشیدند

اعضای کانون کرمان در فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» درخشیدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =