کد خبر: 322313
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
بازدید 227
افتتاح طرح کانون-مدرسه در کانون استان تهران

با حضور معاونان کانون استان تهران طرح کانون-مدرسه افتتاح و بار دیگر این طرح با فعالیت تعدادی از مراکز این استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ با حضور سیدعلی حسینی معاون اداری-مالی، مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی، طاهره بشیر کارشناس فرهنگی، مربیان مرکز شماره ۹ و شماری از دانش‌آموزان پایه‌ی ششم مدرسه‌ی استقلال افتتاح شد.

این طرح پس از وقفه‌ای چند ساله مجدداً برای تعامل بیشتر کانون و آموزش و پرورش و با مشارکت این دو سازمان آموزشی و پرورشی از سر گرفته شد.

در افتتاحیه‌ی این طرح که در مرکز شماره ۹ کانون استان تهران و با حضور ۳۷ دانش‌آموز پایه‌ی ششم به صورت نمادین کلید خورد، فعالیت‌هایی مانند شعرخوانی توسط منیژه عبداللهی، طرح ادبی و داستان‌نویسی توسط مهتاب شهیدی و بازی و مسابقه توسط نسرین ریوندی به اجرا در آمد.

سیدعلی حسینی معاون اداری-مالی کانون استان تهران، زنگ افتتاح کانون-مدرسه را به صدا در آورد و این آغاز دوباره را به فال نیک گرفت و آن را سرفصلی تازه برای همراهی و همدلی بیشتر کانون و آموزش و پرورش قلمداد کرده و ابراز امیدواری کرد که حضور دانش‌آموزان در مراکز کانون مستمر و مفید بوده تا آنان بتوانند از ظرفیت‌های مراکز به خوبی بهره‌مند شوند.

مهرنوش قربانعلی ضمن خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان، با اشاره به فعالیت‌های مراکز کانون و امکانات و پتانسیل‌های آن، با دانش‌آموزان به گفت‌وگو پرداخته و از مزایای حضور و مشارکت آنان در مراکز به عنوان یکی از اهداف اصلی کانون و این طرح یاد کرد.

در پایان این مراسم از میهمانان و دانش‌آموزان حاضر در افتتاحیه پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =