حضور سفیران اربعین کانون اثرهای مطلوبی در پیاده‌روی اربعین خواهد داشت

دبیر اجرایی ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: حضور سفیران اربعین کانون اثرهای مطلوبی در پیاده‌روی اربعین خواهد داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه و دبیر اجرایی ستاد اربعین، با اشاره به اهمیت این حرکت معنوی و ارزشمند گفت: سفیران اربعین، همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور هستند که پیش‌تر برای پیاده‌روی اربعین اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: سفیران اربعین در مسیر با مراجعه به کودکان و نوجوانان ایرانی و غیرایرانی زائر، به ارائه‌ی  فعالیت‌های ترویجی، مذهبی و فرهنگی با محوریت اربعین می‌پردازند.

خیاط‌زنجانی تصریح کرد: برنامه‌هایی در قالب‌ قصه‌گویی، کاغذ و تا، شعرخوانی، بازی‌های‌ کوتاه و... اجرا خواهد شد تا با کودکان و نوجوانانی که در مسیر هستند ارتباط گرفته شود و ضمن انجام این فعالیت‌ها از هدایا و محتوایی که کانون در سراسر کشور تهیه کرده ‌است، به مخاطبان اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد اربعین کانون ادامه داد: بخشی از محتوای این هدایا در قالب دست‌سازه‌هایی ‌است که از مراکز کانون سراسر کشور تهیه شده و در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت تا در کوله‌های خود به همراه داشته باشند و با اهدای این‌ بسته‌ها به کودکان و نوجوانان، لحظه‌های معنوی خوب و اثرگذاری برای آنها رقم بزنند.

خیاط‌زنجانی با تأکید بر اجر و ارزشمندی این عمل معنوی گفت: حضور سفیران اربعین اثرهای مطلوبی در پیاده‌روی اربعین خواهد داشت. محل فعالیت این عزیزان در موکب‌های مرزی ما و همچنین مسیر پیاده‌روی در کشور عراق تعیین شده است.

دبیر اجرایی ستاد اربعین کانون پرورش فکری با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی در خصوص آموزش سفیران در حال انجام است، افزود: در این طرح به‌دنبال آن هستیم همکارانی‌که قصد عزیمت به پیاده‌روی اربعین را دارند با توجه به عشق و علاقه‌ای که در این عزیزان نسبت به کودکان و نوجوانان وجود دارد از ظرفیت‌هایشان برای پرشور کردن و افزایش حس معنوی در میان کودکان و نوجوانان بهره گیریم و ان‌شاءالله که اقدام هر یک از این همکاران مورد قبول درگاه الهی و حضرت سیدالشهدا قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =