با اجرای ۱۵ قصه‌گو در سری پیش از ظهر، ۳۰۰ نفر پای قصه ها نشستند

کارشناس فرهنگی و رابط جشنواره قصه‌گویی کانون استان اردبیل: با برگزاری سری پیش از ظهر مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در استان اردبیل، ۳۰۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی پای قصه‌های قصه‌گویان نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، فتانه احمدی هادی، کارشناس فرهنگی و رابط جشنواره قصه‌گوی کانون استان اردبیل بابیان اینکه این دوره از جشنواره قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» برگزار می‌شود، گفت: در سری پیش از ظهر مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی در استان اردبیل، ۳۰۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی پای قصه‌های قصه‌گویان نشستند.

وی بابیان این‌که در این نوبت ۱۵ قصه‌گو به ارائه آثار خود پرداختند، اظهار داشت: از این میان ۳ قصه گوی نوجوان، ۲ نفر در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و ۱۰ نفر نیز در بخش زنان و مردان قصه‌های خود را برای مخاطبان کودک و نوجوان نقل کردند.

با اجرای ۱۵ قصه‌گو در سری پیش از ظهر، ۳۰۰ نفر پای قصه ها نشستند

رابط جشنواره قصه‌گویی کانون استان اردبیل خاطرنشان کرد: مدارس ابتدایی موسی صادق، روشنی ۲ و صلواتی زاده اردبیل از مدارسی هستند که با حضور در فرهنگسرای بانوان در اجرای این مرحله از جشنواره با کانون استان همکاری داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =