کانون آماده هرگونه همکاری برای توسعه فرهنگ و هنر کودکان است

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری در دیدار سرهنگ رجب پور مسوول بسیج دانش آموزی استان بیان داشت : برنامه ریزی مدون ، تعامل و هم افزایی با دستگاه های متولی کودک و نوجوان سبب توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری می گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری در دیدار سرهنگ رجب پور مسوول بسیج دانش آموزی استان بیان داشت : برنامه ریزی مدون ، تعامل و هم افزایی با دستگاه های متولی کودک و نوجوان سبب توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری می گردد .

ایشان عنوان کرد : قرابت مجموعه کانون و بسیج دانش آموزی موجب می شود تا با همکاری های مشترک در تولید محتوا برای توسعه روز افزون فعالیت های فرهنگی و هنری اقدام جهادی کرد و با ابزار هنر و فرهنگ مفاهیم والای اسلامی و اخلاقی را در قالب های مختلف دربین بچه ها نهادینه نمود چرا که با ترویج این مفاهیم بلند جلوی آسیب های اجتماعی را می توان گرفت و در جهاد تبیین هم موفق عمل کرد .

در ادامه سرهنگ رجب پور ضمن تبریک انتصاب مهدی آقایاری به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در خصوص مباحث مطرح شده اعلام آمادگی کرد و اظهار امیدواری نمود که بتوان با تلاش جهادی در سایه تعاملات مشترک به چشم انداز روشن فرهنگی و تربیتی دست یافت .

در این دیدار سرگرد حسینی مسوول آموزش بسیج دانش آموزی استان و حجت الاسلام بهشتی از هیات اندیشه ورز نیز حضور داشتند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =