کد خبر: 332018
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
بازدید 171
دیدار سرپرست کانون زبان اصفهان با فرماندار اصفهان

مهدی باطنی، سرپرست کانون زبان استان اصفهان با محمد علی احمدی فرماندار و علیرضا قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،  مهدی باطنی، سرپرست کانون زبان استان اصفهان با محمد علی احمدی فرماندار و علیرضا قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

 در این نشست سرپرست کانون زبان استان اصفهان به ارائۀ گزارشی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در کانون زبان استان در راستای سیاست‌های همسو با آموزش و پرورش و فرمانداری استان پرداخت.
شرح جلسات متعدد برگزار شده با مسئولان و همکاران کانون زبان و کانون پرورش فکری استان، تعامل سازنده مدیر کل آموزش و پرورش و کانون زبان در زمینه‌های فرهنگی و عقیدتی و اجارۀ اماکن آموزشی، جلسات برگزار شده با مسئولان ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری در راستای حفظ حجاب و عفاف اسلامی و تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم در اجرای بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در خصوص پرورش همه جانبۀ ابعاد شخصیتی کودکان و نوجوانان و پرداختن به موارد شش گانه پرورشی و طرح کانون و مدرسه از جمله مواردی بود که سرپرست کانون زبان استان اصفهان به آن‌ها پرداخت.
باطنی عنوان کرد: با توجه به سطح بالای علمی مدرسان کانون زبان ایران در آموزش و تدریس و ارائۀ خدمات آموزشی مناسب و مقرون به صرفه، کانون زبان ایران می‌تواند تمامی رویکردهای زبان‌آموزی را به سمت خود سوق داده و با ارائۀ فرهنگ ناب ایرانی- اسلامی به زبان‌های مختلف در توسعۀ فرهنگی کشور عزیزمان تاثیری چشمگیر داشته باشد.
وی افزود: تحقق تمامی موارد مذکور مستلزم عزم راسخ و حمایت همه جانبۀ مسئولان در استان است و در این صورت کانون زبان می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب و شرکت در همایش‌های مختلف استانی بهتر دیده شده و به جایگاه و تعالی مطلوب خود دست یابد.
در ادامه فرماندار اصفهان، باطنی را به عضویت شورای آموزش و پرورش فرمانداری اصفهان پذیرفت و تاکید نمود پتانسیل کانون زبان ایران در استان اصفهان تاکنون مورد توجه شایسته قرار نگرفته است و باید از این مجموعه به عنوان یک فرصت، حمایت کامل صورت پذیرد.
در پایان از فرماندار  اصفهان دعوت شد تا از کانون زبان استان بازدید به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =