کاروان شادپیمایی دانش‌آموزان یزدی در پایتخت قصه‌گویی ایران به راه افتاد

همزمان با آغاز بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران، کاروان شادپیمایی دانش‌آموزان یزدی برای استقبال از این جشنواره بزرگ ملی و بین‌المللی به راه افتاد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، دانش‌آموزان یزدی روز ۲۷ دی در این کاروان از میدان دانش‌آموز به سمت میدان امیرکبیر و در پایان سالن هلال‌احمر محل برگزاری افتتاحیه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حرکت کردند.

شهر یزد، شهر قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب این ایام حال و هوای کودکان را به خود گرفته و خوشحالی وصف ناشدنی را برای کودکان رقم زده است.

دانش‌آموزان یزدی با در دست داشتن بادکنک‌های رنگی، عروسک‌های زیبا و بلند قامت، به همراه دوستان هم‌کلاسی خود برای استقبال از قصه‌گویان سراسر کشور با لبخندهای زیبایی بر لب این کارناوال شادی را به راه انداختند.

کاروان شادپیمایی دانش‌آموزان یزدی در پایتخت قصه‌گویی ایران به راه افتاد

اجرای عروسک‌های غول پیکر، عروسک‌های دارا و سارا، اجرای سرود و همخوانی، بازی و قصه‌گویی از برنامه‌های جانبی این شادپیمایی است.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای دومین سال متوالی در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در محل سالن هلال‌احمر برگزار می‌شود.

به واسطه برگزاری این جشنواره بسیاری از هنرمندان، پیشکسوتان عرصه قصه و قصه‌گویی با حضور در یزد به ارتقای سطح کیفی جشنواره افزوده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =