به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران روز دوشنبه اول تیرماه، مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور ۵۰ نفر از اعضای کانونیار، اعضای قدیمی مرکز و خانوادهها در مرکز فرهنگیهنری شماره ۲۱ برگزار شد.

در این برنامه معنوی، بخشهایی همچون مرثیهخوانی، قرائت زیارت عاشورا، شعرخوانی و روایتخوانی توسط اعضای کودک و نوجوان اجرا گردید. حضور خانوادهها در این مراسم جلوهای از همدلی را به نمایش گذاشت. همچنین خانوادهها با نذر و پذیرایی از شرکتکنندگان، بانی این مجلس معنوی شدند. این برنامه با فضایی معنوی و حضور فعال اعضا و خانوادهها همراه بود.
