دیدار با کودکان در بیمارستان مفید و مراکز حمایت از کودکان کار

همزمان با هفته‌ی ملی کودک جمعی از مسوولان، نویسندگان، شاعران و مربیان کانون به عیادت کودکان بستری در بیمارستان مفید می‌روند و در برنامه‌ی‌ دیگری با کودکان تحت پوشش مراکز حمایت از کودکان کار دیدار می‌کنند.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین تولایی یک‌شنبه (18 مهر 1395) از ساعت 15:30 تا 17 به بیمارستان مفید می‌رود و با کودکان بستری دیدار می‌کند و در این دیدارها برای کودکان بیمار شعرخوانی خواهد کرد.
هم‌چنین در هفته‌ی ملی کودک، جمعی از مسوولان، نویسندگان، شاعران و مربیان کانون در مراکز حمایت از کودکان کار مانند موسسه‌ی «خانه کودک شوش» و «رویش نهال جوان» حضور می‌یابند.
 در این برنامه‌ها علاوه بر دیدار و گفت‌و‌گو با کودکان برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، اهدای کتاب، بازی و ... برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
برنامه‌ی دیدار نویسندگان و شاعران با کودکان و نوجوانان این مراکز با عنوان «دو لبخند و دو پنجره» اجرا می‌شود.
در همین حال، دیدار با کودکان تحت پوشش مراکز حمایت از کودکان کار شنبه (17مهر) با حضور حوریه حافظیان و جمال‌الدین اکرمی از ساعت 10 تا 12 در موسسه «رویش نهال جوان» برگزار شده است.
اما روز دوشنبه نیز مریم اسلامی و کبری بابایی از ساعت 10 تا 12 در خانه‌ی کودک شوش حضور می‌یابند و با کودکان دیدار می‌کنند.
خانه‌ی کودک شوش در خیابان شوش، خیابان هرندی، نرسیده به خیام جنوبی، کوچه زالی، جنب پارک هرندی واقع شده است.
هفته‌ی ملی کودک از 15 مهرماه در سراسر ایران آغاز شده و تا 21 مهرماه در شهرستان‌ها، و تا پایان 19 مهرماه در تهران ادامه دارد. بخش‌های کارگاهی، نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این رویداد هستند که هر روز در خیابان حجاب تهران میزبان خانواده‌ها و بازدیدکنندگان است.