تکمیل پازل بزرگ دیواری با موضوع فلسطین در نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک

کودکان ایرانی پازل بزرگ دیواری با موضوع فلسطین را برای همدردی با کودکان فلسطینی در نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک در غرفه‌ی «دست‌های کوچک ما» تکمیل می‌کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کودکان با حضور در غرفه‌ی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خیابان حجاب تهران، تکه‌های پازل بزرگ دیواری را تکه تکه می‌کنند، سپس بر روی دیوار غرفه می‌چسبانند.
علاوه بر آن کودکان می‌توانند با حضور در این غرفه، برای کودکان فلسطینی نقاشی کنند، همچنین نامه‌‌ای دربردارنده‌ی جملات احساسی و عاطفی برای همدردی با بچه‌های فلسطین بنویسند.
جمعیت دفاع از ملت فلسطین سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده و رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان، تلاش برای رشد معنوی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت فلسطین با تأکید بر نقش جوانان، نوجوانان و نیروهای مولّد و تمهید برای حضور گسترده و سامان‌یافته‌ی آنان در عرصه‌های مختلف، احقاق حقوق ملت فلسطین، همچنین افشای هویت رژیم صهیونیستی و نامشروع بودن آن و عدم امکان ملت‌سازی تحمیلی اسراییل و حمایت از موضع حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ضرورت نابودی رژیم صهیونیستی از جمله اهداف این جمعیت به شمار می‌آید.
بخش نمایشگاهی هفته‌ی ملی کودک با حضور بیش از 20 نهاد و سازمان و گروه‌های مردمی مرتبط با کودکان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون دایر است و تا 19 مهرماه پذیرای مردم و دانش‌آموزان خواهد بود.
بخش کارگاهی این هفته نیز در قالب 10 خیمه با عناوین نمادها و نشانه‌ها، حکایت خوبان (پرده‌خوانی و قصه‌گویی)، میزگرد (بحث و گفت‌وگو حول مباحث ارزشی مرتبط با کودکان، باورهای دینی و محرم و عاشورا)، تریبون (معرفی شخصیت، سرزمین و وقایع مرتبط با این موضوعات)، کتابستان، نگارستان (نقاشی و چاپ)، تاریک‌خانه (عکاسی و انیمیشن)، مشق عاشقی (خوش‌نویسی و سفال) و نمای عشق (تعزیه) و آسمان‌سرا میزبان بچه‌هاست.
اجرای تئاتر و نمایش فیلم، برپایی برنامه‌ی نقالی، قصه‌گویی و مسابقه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است که همه‌روزه از 9 صبح تا 6 بعدازظهر دایر است.