کد خبر: 271694
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
اجرای «خروسی که می‌خواست شب را ببیند» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «خروسی که می‌خواست شب را ببیند» به نویسندگی بهرام جلالی‌پور و کارگردانی سیدآرش شریف‌زاده از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون در شهریور و مهر 96 به روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایش خروسی آرزو دارد شب و ماه را ببیند اما خاله ستاره اجازه این کار را به او نمی‌دهد. در این میان روباه که از سر و صدای صبحگاهی خروس خسته شده به کمک کلاغ، خروس را به مخفیگاه خود می‌کشد، تا این‌که...
سعید ابک، بهاره میرزاپور، راحله شمس‌آبادی، سعید حاجی‌حیدری، امین‌رضا ملک‌محمودی و احمد خیرآبادی بازیگران این نمایش هستند.
آرش شریف‌زاده علاوه بر کارگردانی اثر، طراحی صحنه را نیز بر عهده دارد. ریحانه مطهری طراح لباس، علیرضا حسین‌پور و محمدرضا شاملوفرد ساخت دکور و طراحی نور، مریم لواسانی دوخت لباس، حمید مرادی طراح گریم، شیوا باران‌چشمه دستیار گریم، شکیبا مولوی و نیکتا ملکی دستیاری صحنه را در این اثر برعهده دارند.
معصومه آرواز و مصطفی دارابی دستیاران کارگردان این نمایش هستند. شعرهای این نمایش نیز سروده‌ی ‌مهدی فرشیدی‌سپهر و آهنگ‌سازی آن بر عهده‌ی بابک نصیری‌خواه بوده است.
گفتنی است محمدرضا کریمی‌صارمی به عنوان مجری طرح، نمایش «خروسی که می‌خواست شب را ببیند» را همراهی می‌کند.
این نمایش از تاریخ پنج‌شنبه نهم شهریور ساعت 19:30 در سالن بوستان مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران به روی صحنه خواهد رفت.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های 88966119 و 88980721 داخلی 28 تماس بگیرند.