نشست آنلاین «بررسی مولفه‌های شعر انقلاب» برگزار می‌شود

نشست آنلاین «بررسی مولفه‌های شعر انقلاب» با نگاه به چهره‌های شاخص شعر انقلاب در صفحه اینستاگرام انجمن شاعران نوجوان کانون برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به ضرورت آشنایی شاعران نوجوان با این جریان شعری پویا و تاثیرگذار، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست زنده «بررسی مولفه‌های شعر انقلاب» را با نگاه به چهره‌های شاخص شعر انقلاب در صفحه اینستاگرام انجمن شاعران نوجوان کانون برگزار می‌کند.
این نشست روز دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰ با حضور سیداکبر میرجعفری به عنوان شاعر و کارشناس مهمان برگزار خواهد شد.
حسین دهلوی، شاعر و مجری این نشست در گفت‌وگو با میرجعفری، مباحثی همچون ویژگی‌های شعر انقلاب، تاریخچه شعر انقلاب، شاعران شاخص این حوزه و برترین کتاب‌های این حوزه را مرور خواهد کرد.
شعر انقلاب شعری است که در آن شاهد تجلی ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی هستیم. شعری که روایت‌گر حماسه آفرینی‌های ملت ایران است.
علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از طریق صفحه مجازی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری در اینستاگرام به نشانی anjoman_e_shaeranenojavan مشاهده کنند.
یادآوری می‌شود سیداکبر میرجعفری به همراه محمدرضا سنگری کتابی با عنوان «حرفی از جنس زمان» در نشر «قو» منتشر کرده‌اند که به بررسی شعر انقلاب اختصاص دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =