برگزاری دو کارگاه آموزشی برخط "پادکست" و "شیوه پردازش قصه" در کانون استان اصفهان

سید محمد قلمکاریان در دومین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری استان اصفهان از برگزاری دو کارگاه آموزشی برخط "پادکست" و "شیوه پردازش قصه" ویژه علافه مندان به هنر قصه گویی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان در نشست برخط شورای فرهنگی ضمن اشاره به دوبخش جدید بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با نام های "پادکست" و "قصه گویی برتر"  گفت:  پادکست به عنوان یک بخش نوپا در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، فرصتی تازه برای آن‌ دسته از علاقه‌مندان به قصه‌گویی است که می‌خواهند از طریق ابزارهای نوین به ترویج این هنر بپردازند.

وی افزود: کانون پرورش فکری استان اصفهان با برگزاری کارگاه آموزشی برخط "پادکست" و "شیوه پردازش قصه" زمینه را برای حضور پرشور علاقه مندان به هنر قصه گویی فراهم می کند.

مدیرکل کانون استان اصفهان از تکمیل ظرفیت ١۵٣ کارگاه برخط فصل بهار ١۴٠٠ خبرداد و گفت:آموزش در بستر فضای مجازی، هم در حوزه مربیان و هم اعضا با تاکید بر نوآوری و خلاقیت، امسال نیز با همت مضاعف پیگیری خواهد شد.


قلمکاریان با اشاره به تعداد اعضای جذب شده در کانون مجازی isfahan.kpf.ir گفت: متوسط دفعات مراجعه هر بازدید کننده به سامانه، تعداد کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شده، آموزش های برگزار شده برای اعضا در کانون مجازی و تعداد محتوای تولید شده برای پیک امید مجازی از جمله شاخص های مهم و کاربردی برتر سال ٩٩ کانون استان اصفهان بوده که امسال با عزم جدی و با اهداف تعریف شده از سوی کارکنان و مربیان مراکز به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =