بازدید مدیرعامل از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اشکذر

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری از مرکز فرهنگی هنری درحال ساخت کانون در شهرستان اشکذر شهر یزد بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این بازدید که در حاشیه برگزاری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی صورت گرفت حامد علامتی قول مساعد داد تا پایان سال ۱۴۰۱ این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر در شهر مجومرد واقع شده است. لازم به ذکر است شهرستان اشکذر تنها شهرستان فاقد مرکز کانون در استان یزد بوده است.

زمین این مجموعه از سوی خیر سیدضیاء وکیل‌السادات اهدا شده و دارای سالن کتابخانه کودک و نوجوان، کارگاه نقاشی، کارگاه سفال، سالن آمفی‌تئاتر و... با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع و با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

این پروژه از سال ۱۳۸۹ شروع شده و تکمیل و تجهیز سالن آمفی‌تئاتر آن را نیز علیرضا منصوری دیگر خیر این شهر به عهده گرفته است.

بازدید مدیرعامل از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اشکذر

همچنین علامتی با حضور بر سر مزار مهدی آذریزدی نویسنده نام آشنای کودک و نوجوان از دست‌اندرکاران ساخت مقبره آذریزدی خواست تا کتیبه‌هایی برای معرفی شخصیت و معرفی آثار وی در مقبره در نظر بگیرند.

بازدید از یک شرکت تولید نوشت‌افزار ایرانی، زیارت مزار شهدای گمنام در تکیه امیرچخماق و ادای احترام به شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیدار با مهران فاطمی، استاندار یزد از دیگر برنامه‌های حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری در استان یزد بود.

بازدید مدیرعامل از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری اشکذر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =