به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران این برنامه در روز اول تیرماه با هدف بزرگداشت ماه محرم و آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورا و یاد کودکان شهید میناب اجرا شد. در این ویژهبرنامه با همکاری شورای والدین، ایستگاه صلواتی برپا شد و پذیرایی از شرکتکنندگان انجام گرفت.
همچنین بخشهایی مانند معرفی و روخوانی کتاب، معرفی حضرت رقیه (س) و کودکان میناب، سینهزنی و دکلمهخوانی توسط اعضا برگزار شد و فضایی معنوی و صمیمی در مرکز ایجاد کرد.
