«رویاها در یک روز» در انتظار مراسم پایانی جشنواره‌ی فیلم اصفهان

«رویاها در یک روز» نامزد بهترین فیلم بخش کوتاه و نیمه بلند پویانمایی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ستاد اطلاع‌رسانی سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اسامی نامزدهای بخش بلند و کوتاه پویانمایی خود را اعلام کرد.
بر این اساس «رویاها در یک روز» ساخته‌ی صادق جوادی و به تهیه کنندگی کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در بخش بین‌الملل و سینمای ایران به نمایش در آمده است در کنار سه اثر دیگر به عنوان نامزدهای بهترین فیلم بخش کوتاه و نیمه بلند پویانمایی معرفی شدند.
«گل و بلبل» به تهیه کنندگی مهدی آقاجانی، «درخت پرتغالی» به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و «هزارافسان» به تهیه کنندگی اصغر صفار-مرکز پویانمایی صبا دیگر آثار راه یافته به دور پایانی این رقابت هستند.
گفتنی است که «رویاها در یک روز» اثری تلفیقی است که در آن چهار خردسال درباره‌ی رویاهای خود صحبت می‌کنند. این فیلم نگاهی روان‌شناسانه و اجتماعی به رویاها و کابوس‌های خردسالان دارد.
گفتنی است که امسال کانون با شش اثر ‍پویانمایی و یک اثر بلند سینمایی در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان شرکت کرده است.