استعداد یابی و استعداد پروری با برگزاری المپیاد فیلم سازی نوجوان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در گفتگوی صمیمانه با نوجوانان فیلم ساز برضرورت استعداد یابی و استعداد پروری بخصوص در مناطق محروم تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان در نشست صمیمانه با نوجوانان فیلم ساز شرکت کننده در هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوان که در محل مجتمع کانون اصفهان برگزار شد برضرورت استعداد یابی و استعداد پروری بخصوص در مناطق محروم تاکید کرد و عنوان نمود : تربیت کودکان و نوجوانان بابصیرت یک ضرورت است و ما به عنوان متولیان حوزه کودک و نوجوان باید در جهت حفظ و ترویج ارزشهای والای اسلامی ، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش جهادی داشته باشیم و با افزایش بصیرت و آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان در زمینه مسائل فرهنگی و هنری بیش از پیش تلاش کنیم .

مدیر کل کانون پرورش فکری استان اضافه کرد : وظیفه ما فراهم کردن شرایط ، هدایت و راهنمایی و نشان دادن چشم اندازهای زیبا برای آینده روشن شما عزیزان است و در این راه همه توان خود را برای خدمت به شما به کار می گیریم .

آقایاری در ادامه بیان کرد : باید از فضا و فرصت های بسیار با ارزشی که در اختیار شما نوجوانان عزیز است نهایت استفاده را ببرید و با این ابزار مهم یعنی هنر سینما با تلاش و هنرآموزی و کسب مهارت ، فنون و خلاقیت و با هدایت مدرسین خوب ، به خلق آثار فاخر همت گمارید .

ایشان در ادامه نشست صمیمانه با نوجوانان فیلم ساز ، بر ضرورت حمایت کانون پرورش فکری از هنرمندان متعهد و مجرب بخصوص نوجوانان مشتاق تاکید کرد و اظهار داشت : هنر اگر در راستای دین ، اخلاق ، مفاهیم والای انسانی و تربیتی باشد و در خدمت مردم با تولید آثار ارزشمند ، گره های مشکلات را باز کند این هنر متعالی و ماندگار است و من به شما فرزندان این مرزو بوم توصیه می کنم در خلق آثار خود نگاه اسلامی و ایرانی داشته باشید و در راه تمدن نوین اسلامی با ثبات قدم و ابزار هنر ، با این فرهنگ غنی و میراث کهن ، به معرفی ارزشها، دستاوردها ، باورها ، آداب و رسوم ، مشاغل ، فرهنگ ها و دیدنی های ایران زیبا بپردازید که یک دنیا سوژه برای خلق اثر وجود دارد اگر به اطراف خود متفاوت نگاه کنیم ، چرا که نگاه متفاوت به موضوع ، درون مایه خلق آثار فاخر است .

در ادامه این نشست صمیمانه نوجوانان شرکت کننده در هفتمین المپیاد فیلم سازی نوجوان به بیان چالش ها ، پیشنهادات و سوالات خود پرداختند و مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان با سعه صدر و بردباری به سوالات نوجوانان پاسخ دادند .

شایان ذکر است این نشست به همت کارشناسی هنری کانون استان اصفهان و با ارائه توضیحات برای چگونگی بارگذاری آثارشرکت کنندگان با پخش تیزر ، کلیپ و موشن و همچنین راهنمایی های خانم قدسیه کارشناس المپیاد فیلم سازی نوجوان برگزار گردید .

گفتنی است ثبت نام هفتمین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور در دو بخش «طراحی داستان» و «فیلمسازی» از روز سه‌شنبه (۱۴ شهریورماه) آغازشده است و تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد . نوجوانان ایرانی سنین ۱۲ تا ۱۷ سال داخل یا خارج از کشور (متولدین ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰) می‌توانند در این رویداد فرهنگی هنری شرکت کنند. من و خانواده عزیزم، من و قهرمانان وطن، من و دوستان با وفایم، من و شهر زندگی‌ام، خدایی که مرا دوست دارد، دنیای هیجان انگیز نوجوانی از جمله موضوع‌هایی است که برای آثار ارسالی المپیاد امسال در نظر گرفته شده است. بر پایه این گزارش متقاضیان می‌توانند برای آگاهی از شرایط و ثبت نام در المپیاد هفتم به نشانی اینترنتی https://portal.icff.ir مراجعه و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

استعداد یابی و استعداد پروری با برگزاری المپیاد فیلم سازی نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =