چهار نمایش عروسکی در روز دوم جشنواره شیراز اجرا می شود

در دومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی ویژه مربیان و اعضای ارشد مراکز کانون در شیراز چهار نمایش اجرا و یک نشست ارایه مقاله و یک کارگاه آموزشی برپا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز 7 اسفند و در دومین روز از برگزاری جشنواره از ساعت 8 صبح برنامه‌ها با اجرای نمایش عروسکی«هیس هم دل دارد» کاری از گروه نمایش کانون استان یزد آغاز می‌شود.
بر اساس این گزارش در ادامه کارگاه آموزشی با حضور حسین فدایی‌حسین کارشناس، نمایش‌نامه‌نویس و مدرس تئاتر برپا خواهد شد و پس از آن با نمایش‌های « رویش»، « دیوار» و «پرپروک» به ترتیب کار مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های تهران، اردبیل و چهارمحال و بختیاری و ارایه مقاله پژوهشی از سوی «بتول آقاجانی» از استان گیلان، برنامه اجراها به پایان می‌ر‌سد.
هم‌چنین در این روز دو نمایش «گروفالو» از استان یزد و «به دنبال صدا» از کانون چهارمحال و بختیاری در مرکز شماره 3 کانون شیراز واقع در بلوار استقلال پارک کودک و سه نمایش « یک پرهزار رنگ»، « جیک جیک کی منو می‌خوره» و «فاندرلا» در مرکز شماره یک کانون واقع در چهار راه حافظیه شیراز برای دانش‌آموزان و اعضای مراکز به روی صحنه خواهد رفت.
بر همین اساس مراسم پایانی و اهدای جوایز گروه‌های برتر نمایشی بخش دوم برنامه‌های آخرین روز شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون در سالن عشایری آموزش و پرورش واقع در بلوار ارم شیراز خواهد بود که در ساعت 15 همین روز برگزار می‌شود.