نشست تخصصی «کودک و نوجوان و رسانه» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «کودک و نوجوان و رسانه» در دومین روز از هفته ملی کودک در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از روز اول هفته ملی کودک نشست‌های تخصصی با موضوع‌های مختلف از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

در همین راستا در دومین روز از هفته ملی کودک نشست تخصصی «کودک و نوجوان و رسانه» با حضور سعید مدرسی مدیر موسسه تربیت رسانه‌ای باران و دانش‌آموخته دکتری علوم تربیتی گرایش فلسفه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

این نشست ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز یک‌شنبه ۱۷ مهر در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

شرکت در نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست‌ها می‌توانند از طریق لینک live.kpf.ir/ch/koodak  و با گزینه‌ی مهمان، وارد شوند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =