برگزاری دو نشست تخصصی در روز چهارم از هفته کودک

در چهارمین روز از هفته ملی کودک دو نشست تخصصی با موضوع «کودک و نوجوان تراز امروز، آینده‌ساز فردا» و «تأثیر و نقش کتابخانه و مربی در شکل‌گیری هویت ملی کودک» برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اولین نشست با حضور رضا پورحسین عضو هیات علمی دانشگاه تهران، محمد لسانی کارشناس رسانه، منتقد و تحلیلگر و پژوهشگر و سجاد اسم‌حسینی مدیرمسئول و صاحب امتیاز «کودک پرس» روز سه‌شنبه ۱۹ مهر ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود. موضوع این نشست «کودک و نوجوان تراز امروز، آینده‌ساز فردا» است.

دومین نشست روز سه‌شنبه ۱۹ مهر نیز از سلسله نشست‌های فراسو از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار می‌شود. این نشست تخصصی با عنوان «تأثیر و نقش کتابخانه و مربی در شکل‌گیری هویت ملی کودک» با حضور علی‌اکبر زین‌العابدین نویسنده، پژوهشگر و روانشناس؛ فروغ‌السادات شایگان، نویسنده، پژوهشگر و کبری بابایی کارشناس ادبی، شاعر و نویسنده ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.

شرکت در نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست‌ها می‌توانند از طریق لینک live.kpf.ir/ch/koodak  و با گزینه‌ی مهمان، وارد شوند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =