مشارکت وزیر آموزش و پرورش در بحث آزاد اعضای مراکز کانون

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت «هفته ملی ‌کودک» در فعالیت بحث آزاد اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرکت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یوسف نوری با حضور در برنامه «هفته ملی کودک»، در فعالیت بحث آزاد برخی از منتخبان کانون که به موضوع کتابخانه اختصاص داشت؛ شرکت کرد.

وی پس از شنیدن نظر کودکان پیرامون موضوع یاد شده با طرح این سوال که چرا کودکی مهم است؟ گفت: همانطور که در حدیث آمده است؛ دوران کودکی، دورانی است که به نقش روی سنگ می‌ماند و از این حیث مهمترین دوره زندگی به‌شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: به واسطه توجه به نیازها و خواسته‌های این دوران است که تمامی اختراع‌ها شکل گرفته است و اگر ما در این دوران به یادگیری بیشتر بپردازیم و نسبت به آن توجه کافی داشته باشیم، در واقع دانشمندان آینده را تربیت کرده‌ایم.

مشارکت وزیر آموزش و پرورش در بحث آزاد اعضای مراکز کانون

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: من از حضور در جمع شما لذت بردم و از مسئولان کانون می‌خواهم که شما را، برای انجام یک سفر تفریحی به اردوگاه باهنر ببرند و از شما خواهش می‌کنم که این سفر تفریحی و هر سفر تفریحی دیگر را، جدی بگیرید و از مشاهده کردن که به معنای نگاه عمیق به هر چیزی است، غافل نشوید.

نوری خطاب به اعضای کتابخانه‌های کانون گفت: برای خود سفرهای مختلفی را برنامه‌ریزی و سعی کنید در این سفرها، ضمن لذت، به کشف دنیای اطراف خود بپردازید.

در ابتدای این نشست که عصر روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ برگزار شد، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: هفته ملی کودک، بهانه‌ای برای خانواده‌ها و مسئولان و مردم است تا به کودکان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم توجه ویژه‌ای کنند.

در پایان این نشست که در محل سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود، کارت افتخاری مربی کانون در رشته خوشنویسی، در کنار یک بوم نقاشی از اعضای هنرمند کانون به مناسبت «هفته ملی کودک» به وزیر آموزش و پرورش اهدا شد.

مشارکت وزیر آموزش و پرورش در بحث آزاد اعضای مراکز کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =