کد خبر: 218033
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
تجلیل از خواهران یک شهید لبنانی در کانون مشهد

در مراسمی از 2 خواهر شهید از مربیان جمعیت کشافه‌المهدی (عج) لبنان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دو خواهر شهید یحیی علیان از جمله مربیان موسسه کشافه‌‌المهدی(عج) لبنان هستند که به ایران سفر کرده و با حضور مسوولان کانون در مرکز شماره 1 کانون مشهد مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این برنامه مدیر هماهنگی امور استان‌های کانون هدف از برگزاری این مراسم را علاوه بر تجلیل از مقام شامخ شهدای لبنان، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا عنوان کرد.
محمود مروج افزود: از طریق یکی از همراهان این گروه متوجه شدم که در این سفر دو تن از خواهران شهید حضور دارند که شایسته دانستیم که از این دو خواهر شهید در مراسمی تجلیل کنیم.
وی اشاره کرد: کسانی که در راه اسلام و قرآن به فیض شهادت نایل آمده‌اند برندگان حقیقی بوده و این شهدا بودند که با فداکاری‌ها و جانبازی‌های خود در میدان جنگ، دشمن را با شکست روبرو کردند و پیروز میدان شدند .
نشان خادم حضرت امام رضا(علیه‌السلام)، تندیس مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(علیه‌السلام) و تندیس دست نوشته حضرت رضا(علیه‌السلام) و محصولات فرهنگی کانون به این دو خواهر شهید اهدا شد.
خواهران شهید علیان در پایان مراسم از توجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شهدا تشکر و قدردانی کردند. 35مربی این موسسه از روز 10 تا 16 اردیبهشت در ایران حضور داشتند.